Monday, November 17, 2014

Zbuloni se cilat janë vitaminat më të mira për të rritur flokët tuaj shpejt dhe cilat janë ushqimet më të shëndetshme.


 Ja kush jane vitaminat qe ndihmojne rritjen e flokeveRrisni flokë të trasha dhe meshkëlqim vetëm me

ushqime të shëndetshme. Zbuloni 

se cilat janë vitaminat më të mira

 për të rritur flokët tuaj shpejt

 dhe cilat janë ushqimet më të

 shëndetshme.

Miti i vjetër i thënies ‘Prisni flokët shpesh, seps

gërshëra ju bën mirë’ duket së është keqkuptuar.

 Mund t’ju duken më të shëndetshme sepse ju keni

 hequr majat e djegura, por nuk do të ndikojë në

 rritjen e tyrë nëse ju nuk kujdesëni për rrënjen e 

flokëve. Ashtu si lëkura e trupit edhe lëkura e kokës

 ka nevojë për përkujdesje dhe ushqyes të mirë për të

 rritur flokë të shëndetshëm. Këtu do t’ju paraqesim 6

 vitaminat më të shëndetshme për flokun tuaj:

1. Vitamina A

Kjo është ndoshta vitamina kryesore që ka ndikimin

 më të madh në proçesin e rritjës së flokëve tuaj. Kjo

 ndodh sepse ajo ndikon mbi rrënjen e flokut dhe

 genet të cilat kontrollojnë proçesin e rritjes. Ky 

proçes fillon kur ju konsumoni ushqime (kryesisht 

vitamina) të cilat përmbajnë amino-acidë për rrënjen

 e flokëve, nga ku fillon dhe rritja e shëndetshme.

 Filloni të konsumoni më shumë; spinak, brokoli,

 mango, patate e ëmbël, dhe shalqi për dietën tuaj.

2. Vitamina B

Shfaqet në forma të ndryshme si; B2,

 B6, B12, të gjitha këto vitamina

 luajnë një rol të rëndësishëm në

 rritjen e flokëve pasi ushqejnë

 lëkurën e kokës dhe rrënjet e flokëve

 me ushqim që në fazat fillestare. Ju

 mundë të merrni më shumë vitamina

 ‘B-Complex’ ose nëpërmjet ushqimit të detit si;

 karkalca, salmon etj.

3. Biotina

Një tjetër formë e vitaminës B, shpesh-herë e njohur

 edhe si vitamina H, mendohet që mbron flokët tuaj 

nga thatësira e tepërt, forcon flokët në rrënje dhe në

 trup duke mos i lejuar të këputen apo të dëmtohen.

 Ndikimi më pozitiv që ka kjo vitaminë, është ndalimi i

 rënies së flokëve, një problem që shfaqet tek

 pothuajse 50 % e femrave.

4. Vitamina C

Tashmë e dini që vitamina C përbëhet nga agrumet 

dhe ka ndikim të madh në rritjen e sistemit tuaj 

imunitar, por ajo gjithashtu luan një rol të

 rëndësishëm në kontrollimin e sasisë së yndyrës që

 prodhon lëkura juaj duke vepruar si një maskë 

natyrore. Ky hidratim natyror ndikon në procesin e 

rritjes të shpejtë të flokëve tuaj sepse ndalon rënien

 dhe dehidratimin e tyre.

5. Vitamina E

Kjo lënë ushqyese është jetike për flokët dhe lëkuren

 tuaj sepse nxit qarkullimin e gjakut dhe sistemin

 imunitar duke e bërë atë aktiv. Një element shumë i

 rëndësishëm për të pasur flokë të shëndetshëm, me

 ngjyra të ndryshme dhe me shkëlqim.

6. Seleniumi

Është një vitaminë shumë e rëndësishme për flokët

 tuaj sepse lufton radikalet dhe toksinat që

 shkaktojnë dëmtimin e flokëve tuaj. Seleniumi

 gjithashtu përmirëson sistemin imunitar të trupit, një

 faktor i rëndësishëm në mbajtjen e flokëve të 

shëndetshëm dhe me shkëlqim. Seleniumin e merrni

 duke konsumuar ushqime deti, hudhra, drithera, fara

 luledielli.

No comments:

Post a Comment